Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko:
Konsultant/-ka ds. telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta
MIEJSCE PRACY: Warszawa
Zakres obowiązków:
- telefoniczna obsługa klientów, rozwój współpracy
- aktywna sprzedaż produktów
- budowanie i rozwój relacji z obecnymi partnerami biznesowymi
- pozyskiwanie nowych klientów (m.in. cold calling, onboardowanie klientów)
- opieka nad bazą klientów, wsparcie posprzedażowe
- realizacja celów sprzedażowych kwartalnych
Wymagania:
- doświadczenie w sprzedaży: bezpośredniej/telefonicznej lub obsłudze klienta (mile widziane w branży elektroniki)
- umiejętności budowania długofalowych relacji biznesowych
- komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu kontaktu
- pewność siebie i otwartość
- mile widziana znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym pracę z dokumentacją i klientem
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w globalnej organizacji
- hybrydowy model pracy
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy
- atrakcyjny system premiowy
- szkolenia wdrożeniowe i wsparcie zespołu
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.