Dla naszego klienta, firmy z branży dystrybucji technologii i logistyki IT, poszukujemy lidera do zespołu Customer Service.
Lider Zespołu Customer Service
MIEJSCE PRACY: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych klientów
- Przygotowywanie dokumentacji reklamacyjnej
- Reprezentowanie firmy i współpraca z innymi działami
- Obsługa zapytań nt. zgubionych/zniszczonych przesyłek
- Wdrażanie nowych klientów do systemu firmy
- Zarządzanie bazą klientów firmy
- Tworzenie ewidencji wykonanej pracy zespołu
- Parametryzowanie pracy oraz określanie miar wydajności
- Tworzenie systemu pracy akordowej i premiowania
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klientów
- Umiejętność organizowania pracy własnej i innych osób
- Znajomość programu Excel
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Wysoka kultura osobista, empatia, pozytywne nastawienie
- Umiejętność pracy z danymi i wyciągania wniosków
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Oferujemy:
- Stałe i stabilne zatrudnienie
- Elastyczne godziny pracy
- Atrakcyjny system premiowy
- Pracę w trybie hybrydowym po okresie wdrożenia
- Pełne wsparcie podczas wdrożenia stanowiskowego
- Realny wpływ na kształtowanie procesów i standardów pracy zespołu
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.