Szukaj ofert pracy

Dla naszego klienta, firmy z branży dystrybucji technologii i logistyki IT, poszukujemy lidera do zespołu Customer Service.

Lider Zespołu Customer Service

MIEJSCE PRACY: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych klientów
  • Przygotowywanie dokumentacji reklamacyjnej
  • Reprezentowanie firmy i współpraca z innymi działami
  • Obsługa zapytań nt. zgubionych/zniszczonych przesyłek
  • Wdrażanie nowych klientów do systemu firmy
  • Zarządzanie bazą klientów firmy
  • Tworzenie ewidencji wykonanej pracy zespołu
  • Parametryzowanie pracy oraz określanie miar wydajności
  • Tworzenie systemu pracy akordowej i premiowania

Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klientów
  • Umiejętność organizowania pracy własnej i innych osób
  • Znajomość programu Excel
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Wysoka kultura osobista, empatia, pozytywne nastawienie
  • Umiejętność pracy z danymi i wyciągania wniosków
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem

Oferujemy:

  • Stałe i stabilne zatrudnienie
  • Elastyczne godziny pracy
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Pracę w trybie hybrydowym po okresie wdrożenia
  • Pełne wsparcie podczas wdrożenia stanowiskowego
  • Realny wpływ na kształtowanie procesów i standardów pracy zespołu

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.


Aplikuję