Dla naszego klienta, firmy produkcyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy kandydatów na stanowisko Koordynator / Koordynatorka Biura Obsługi Klienta
Koordynator / Koordynatorka Biura Obsługi Klienta
MIEJSCE PRACY: Kolonia Lesznowola
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie pracy zespołu Biura Obsługi Klienta
- Udoskonalanie wewnętrznych procesów sprzedażowych, w tym współpraca z działami produkcji i magazynowania
- Budowanie pozytywnej atmosfery i zaangażowania w zespole
- Zwiększanie efektywności współpracy między Business Development Managerami a Biurem Obsługi Klienta
- Realizacja zadań działu, zarządzanie budżetem, analiza wyników (KPI), oraz terminowe zamykanie spraw dokumentacyjnych związanych z zamówieniami
- Aktualizacja i utrzymywanie bazy danych w systemie SAP Business One
- Zarządzanie procesem wysyłki zamówień oraz związanych dokumentów, w tym koordynacja transportu, odprawy celnej i certyfikatów pochodzenia
- Optymalizacja i automatyzacja procedur realizacji zamówień
- Kompletowanie dokumentacji księgowej, transportowej oraz wewnętrznej związanej z obsługą zamówień
- Zarządzanie procesem reklamacji produktów
Wymagania:
- Przynajmniej 3 lata pracy na analogicznym stanowisku w branży produkcyjnej, preferowana branża B2B
- Umiejętności negocjacyjne
- Doświadczenie w koordynowaniu i zarządzaniu zespołem
- Znajomość systemu ERP (preferowany SAP Business One)
- Biegła obsługa MS Office, zwłaszcza MS Excel
- Znajomość przepisów i procedur związanych z eksportem
- Komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
- Skoncentrowanie na osiąganiu wyznaczonych celów
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym (B1)
- Efektywne zarządzanie zadaniami osobistymi i grupowymi
- Prawo jazdy kategorii B
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę
- Dofinansowanie do opieki medycznej
- Dofinansowanie do ubezpieczenia na życie
- Możliwość poszerzenia kompetencji przez uczestnictwo w atrakcyjnych projektach
- Kafeterię MyBenefit
- Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie dnia pracy w przedziale 7-9
- Wygodną lokalizację – bliskość do Piaseczna, zaledwie kilkaset metrów od nowego węzła trasy S7
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.