Szukaj ofert pracy

Dla naszego klienta, firmy produkcyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy kandydatów na stanowisko Koordynator / Koordynatorka Biura Obsługi Klienta

Koordynator / Koordynatorka Biura Obsługi Klienta

MIEJSCE PRACY: Kolonia Lesznowola

Zakres obowiązków:

  • Koordynowanie pracy zespołu Biura Obsługi Klienta
  • Udoskonalanie wewnętrznych procesów sprzedażowych, w tym współpraca z działami produkcji i magazynowania
  • Budowanie pozytywnej atmosfery i zaangażowania w zespole
  • Zwiększanie efektywności współpracy między Business Development Managerami a Biurem Obsługi Klienta
  • Realizacja zadań działu, zarządzanie budżetem, analiza wyników (KPI), oraz terminowe zamykanie spraw dokumentacyjnych związanych z zamówieniami
  • Aktualizacja i utrzymywanie bazy danych w systemie SAP Business One
  • Zarządzanie procesem wysyłki zamówień oraz związanych dokumentów, w tym koordynacja transportu, odprawy celnej i certyfikatów pochodzenia
  • Optymalizacja i automatyzacja procedur realizacji zamówień
  • Kompletowanie dokumentacji księgowej, transportowej oraz wewnętrznej związanej z obsługą zamówień
  • Zarządzanie procesem reklamacji produktów

Wymagania:

  • Przynajmniej 3 lata pracy na analogicznym stanowisku w branży produkcyjnej, preferowana branża B2B
  • Umiejętności negocjacyjne
  • Doświadczenie w koordynowaniu i zarządzaniu zespołem
  • Znajomość systemu ERP (preferowany SAP Business One)
  • Biegła obsługa MS Office, zwłaszcza MS Excel
  • Znajomość przepisów i procedur związanych z eksportem
  • Komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Skoncentrowanie na osiąganiu wyznaczonych celów
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym (B1)
  • Efektywne zarządzanie zadaniami osobistymi i grupowymi
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Umowę o pracę
  • Dofinansowanie do opieki medycznej
  • Dofinansowanie do ubezpieczenia na życie
  • Możliwość poszerzenia kompetencji przez uczestnictwo w atrakcyjnych projektach
  • Kafeterię MyBenefit
  • Elastyczny czas pracy – rozpoczęcie dnia pracy w przedziale 7-9
  • Wygodną lokalizację – bliskość do Piaseczna, zaledwie kilkaset metrów od nowego węzła trasy S7

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.


Aplikuję