Dla naszego klienta, firmy z branży dystrybucji technologii i logistyki IT, poszukujemy osób do zespołu Customer Service.
Customer Service Specialist
MIEJSCE PRACY: Warszawa
Zakres obowiązków:
-
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych klientów
-
Przygotowywanie dokumentacji reklamacyjnej
-
Reprezentowanie firmy i współpraca z innymi działami
-
Obsługa zapytań nt. zgubionych/zniszczonych przesyłek
-
Zarządzanie bazą klientów firmy
-
Wdrażanie nowych klientów do systemu firmy
Wymagania:
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
-
Mile widziany status studenta
-
Znajomość programu Excel
-
Wysoka kultura osobista, empatia, pozytywne nastawienie
-
Znajomość języka angielskiego na komunikatywnym poziomie
-
Umiejętność pracy w zespole i motywacja do osiągania celów
Oferujemy:
-
Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
-
Elastyczne godziny pracy
-
Atrakcyjny system premiowy
-
Pracę w trybie hybrydowym po okresie wdrożenia
-
Pełne wsparcie podczas wdrożenia stanowiskowego - wszystkiego Cię nauczymy
-
Szkolenie z obsługi programu SAP
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.