Szukaj ofert pracy

Dla naszego klienta, do swojego zespołu obsługi klienta, wspierającego Centrum Logistyczne, zatrudnimy osobę na stanowisko:

Asystent ds. logistyki i obsługi klienta

MIEJSCE PRACY: Radzymin

Zakres obowiązków:

  • Analiza zapisów monitoringu
  • Analiza i wyjaśnienie pomyłek w kompletacji towaru na magazynie
  • Bieżąca komunikacja z pracownikami magazynu
  • Wyjaśnianie niezgodności
  • Bieżące raportowanie niezgodności
  • Współpraca z innymi działami 

Wymagania:

  • Podstawowa znajomość programu Excel
  • Dokładność, zdolności analityczne
  • Odpowiedzialność
  • Komunikatywność
  • Chęć do nauki

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy związanej z logistyką/obsługą klienta
  • Znajomość języka angielskiego
  • Wykształcenie wyższe/w trakcie studiów

Oferujemy:

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością przedłużenia na zatrudnienie bezpośrednie

Możliwość awansu w strukturach firmy

Możliwośc rozwijania kompetencji wraz z wydłużającym się stażem pracy

Bogaty pakiet benefitów (po nawiązaniu umowy z bezpośrednim pracodawcą)

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.


Aplikuję