Dla naszego klienta, do swojego zespołu obsługi klienta, wspierającego Centrum Logistyczne, zatrudnimy osobę na stanowisko:
Asystent ds. logistyki i obsługi klienta
MIEJSCE PRACY: Radzymin
Zakres obowiązków:
- Analiza zapisów monitoringu
- Analiza i wyjaśnienie pomyłek w kompletacji towaru na magazynie
- Bieżąca komunikacja z pracownikami magazynu
- Wyjaśnianie niezgodności
- Bieżące raportowanie niezgodności
- Współpraca z innymi działami
Wymagania:
- Podstawowa znajomość programu Excel
- Dokładność, zdolności analityczne
- Odpowiedzialność
- Komunikatywność
- Chęć do nauki
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy związanej z logistyką/obsługą klienta
- Znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe/w trakcie studiów
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością przedłużenia na zatrudnienie bezpośrednie
Możliwość awansu w strukturach firmy
Możliwośc rozwijania kompetencji wraz z wydłużającym się stażem pracy
Bogaty pakiet benefitów (po nawiązaniu umowy z bezpośrednim pracodawcą)
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.