Szukaj ofert pracy

Dla europejskiej firmy spedycyjnej specjalizującej się w obszarze spedycji morskiej, która oferuje także rozwiązania z zakresu spedycji lotniczej, drogowej i kolejowej, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za struktury w Polsce.

Kierownik Oddziału (Spedycja morska)

MIEJSCE PRACY: Gdynia

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie kilkunastoosobowym oddziałem świadczącym usługi z zakresu spedycji morskiej
  • Odpowiedzialność za rentowność oddziału, analiza kosztów i przychodów, przygotowywanie i realizacja założeń budżetowych
  • Nadzorowanie pracy zespołu operacyjnego
  • Rozwój biznesu poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług transportowych
  • Budowanie trwałych relacji z obecnymi i przyszłymi partnerami firmy
  • Kształtowanie strategii sprzedażowo-marketingowej
  • Współpraca z Dyrektorem finansowym w zakresie najlepszych rozwiązań biznesowych
  • Raportowanie bezpośrednio do zagranicznej centrali firmy

Wymagania:

  • Doświadczenie w branży transportu morskiego na stanowisku kierowniczym
  • Doskonała znajomość procedur frachtu morskiego - liczymy na Twoją ekspercką wiedzę, którą zaimplementujesz w naszych strukturach
  • Umiejętność zarządzania zespołem i optymalnego delegowania zadań
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową
  • Doświadczenie związane z odpowiedzialnością za wynik finansowy
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami i prowadzenia skutecznych negocjacji
  • Umiejętność planowania, reagowania, podejmowania decyzji i ich sprawnego wdrażania w codziennych obowiązkach

Oferujemy:

  • Odpowiedzialne stanowisko, w którym otrzymasz od nas swobodę działania i będziesz mógł wykazać się inicjatywą w działaniu
  • Zatrudnienie w międzynarodowej organizacji w oparciu o umowę o pracę
  • Dodatkowe korzyści, abyś mógł/mogła zadbać o zdrowie i aktywność: zapewniamy dostęp do prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz ubezpieczenia grupowego
  • Możliwość rozwoju zawodowego - chętnie okażemy Tobie wsparcie w rozwoju zawodowym poprzez uczestnictwo w szkoleniach branżowych oraz realizację Twoich celów zawodowych
  • Stabilność finansową i biznesową. Jesteśmy rzetelnym i terminowym partnerem w biznesie
  • Samochód służbowy do użytku prywatnego                                                                                                               

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.


Aplikuję