Szukaj ofert pracy

Obecnie na zlecenie jednego z naszych klientów - międzynarodowej firmy specjalizującej się w przewozie towarów o wysokiej wartości poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Dyspozytor międzynarodowy (druga zmiana)

MIEJSCE PRACY: Warszawa

Zakres obowiązków:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracować w godz: 14:30 - 22:30 a do jej zadań należeć będzie:

  • Koordynowanie procesu transportowego na terenie Europy Zachodniej
  • Zarządzanie grupą pojazdów i kierowców (m.in. kontrola czasu pracy kierowców, organizacja zmian naczep itp.)
  • Monitorowanie i kontrola realizacji zleceń
  • Współpraca z działem planowania w zakresie koordynacji pracy aut

Wymagania:

  • Znajomość zagadnień dotyczących czasu pracy kierowców oraz topografii Europy
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku np. Dyspozytor, Spedytor, Logistyk
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Samodzielność, dobra organizacja czasu pracy oraz zdolność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej i finansowej
  • Dodatkowe benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie nauki języka angielskiego oraz obiady finansowane przez pracodawcę
  • Dobrze skomunikowaną lokalizację biura firmy

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.


Aplikuję