Na zlecenie naszego Klienta zlokalizowanego w Piasecznie poszukujemy:
Pracownik Działu Obsługi Klienta ds. części zamiennych i serwisu
MIEJSCE PRACY: Piaseczno
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów
- Przygotowywanie ofert na części zamienne
- Przygotowywanie kosztorysów napraw
- Współpraca z innymi działami organizacji w zakresie: planowania wysyłek, płatności, obsługi administracyjnej
- Współpraca z agencją celną w zakresie obsługi odpraw i procedur importowych
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Znajomość systemu ERP "Sage Symfonia"
- Zorientowanie na Klienta
- Gotowość do nauki i pracy z zaangażowaniem.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Agencji
- Pełne przeszkolenie stanowiskowe
- Pracę od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzinowym
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.