Szukaj ofert pracy

Na zlecenie naszego Klienta zlokalizowanego w Piasecznie poszukujemy:

Pracownik Działu Obsługi Klienta ds. części zamiennych i serwisu

MIEJSCE PRACY: Piaseczno

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów 
  • Przygotowywanie ofert na części zamienne 
  • Przygotowywanie kosztorysów napraw
  • Współpraca z innymi działami organizacji w zakresie: planowania wysyłek, płatności, obsługi administracyjnej 
  • Współpraca z agencją celną w zakresie obsługi odpraw i procedur importowych 

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację 
  • Znajomość systemu ERP "Sage Symfonia" 
  • Zorientowanie na Klienta 
  • Gotowość do nauki i pracy z zaangażowaniem. 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Agencji 
  • Pełne przeszkolenie stanowiskowe 
  • Pracę od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzinowym 
  • Konkurencyjne wynagrodzenie. 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Administratorami danych osobowych są Logart Sp. z o.o., adres siedziby: ul. Karola Hiellego 3/108, 96-300 Żyrardów, NIP: 8381852559 oraz Logart, adres siedziby: ul. Armii Krajowej 41, 96-314 Baranów, NIP: 8381256389. Dane osobowe mogą być udostępnione potencjalnym pracodawcom oraz podmiotom współpracującym z Administratorem. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, włączając w to prawo do ich usunięcia. Aplikacja oznacza potwierdzenie zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych przez Administratorów oraz przysługujących kandydatowi prawach, opublikowanych na stronie www.logart.com.pl/index.php/rodo.


Aplikuję