Nasz zespół

 

Robert Pindor

Robert Pindor

General Manager

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. W latach 1999 – 2005 był menedżerem logistyki i spedycji w międzynarodowych firmach Thomson oraz Gefco. Od 2005 roku kieruje spółkami działającymi w grupie Logart. Uważa, że podstawą sukcesu naszej firmy i grupy jest powiązanie dobrego warsztatu rekrutacyjnego z zaawansowaną wiedzą na temat usług, klientów i rynków dla których pracujemy.

Katarzyna Szkop

Katarzyna Szkop

Kierownik Oddziału / Branch Manager (HR & Payroll)

Magister Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Z firmą związana od 2014 roku. Kierownik trzymający pieczę nad funkcjonowaniem oddziałów w Żyrardowie i Sochaczewie. Przez zespół określana jako charyzmatyczna, szczera i asertywna. Zawsze służy pomocą oraz dobrą radą. Pracę łączy z pasją w szeroko pojętym obszarze HR.

Agnieszka Malinowska-Herra

Agnieszka Malinowska-Herra

Recruitment Manager

Absolwentka Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego i Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego oraz studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej i Akademii Leona Koźmińskiego. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zawodowemu zdobywanemu na stanowiskach managerskich w obszarach zakupów, logistyki i produkcji w branżach takich jak: FMCG, produkcja i e-commerce, uzyskała kompleksową wiedzę dotyczącą funkcjonowania większości obszarów organizacji, co przyczynia się do lepszego zrozumienia potrzeb klientów. Prowadzi projekty rekrutacyjne na stanowiska specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla w obszarach zarówno: produkcji, logistyki, jakości, optymalizacji procesów, jak również administracji, HR i księgowości.

Joanna Wężyk

Joanna Wężyk

Specjalista ds. rekrutacji / Recruitment Specialist

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach Studia Wschodnie oraz Międzynarodowa Polityka Handlowa. Specjalizuje się w rekrutacjach masowych średniego oraz niższego szczebla dla branży produkcyjnej, logistycznej i handlowej. Zajmuje się również leasingiem pracowniczym oraz obsługą kadrową pracowników tymczasowych. Ze względu na biegłą znajomość języka rosyjskiego jest wsparciem w rekrutacjach obcokrajowców.

Ewelina Panek

Ewelina Panek

Asystent ds. Administracyjnych / Administration Assistant

Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Pracę w Logart rozpoczęła w 2018 roku. Zajmuje się sprawami administracyjnymi, marketingowymi oraz prowadzeniem mediów społecznościowych.

Katarzyna Ciupka

Katarzyna Ciupka

Młodszy specjalista ds. kadr i płac / HR & PAYROLL Junior Specialist

Pogodna, a zarazem stanowcza i odpowiedzialna. Absolwentka Zarządzania zasobami ludzkimi Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania. Z firmą związana jest od 2015 roku, w swojej codziennej pracy odpowiada za outsourcing kadrowo-płacowy. Główny obszar jej zainteresowań obejmuje tzw. „twardy” HR, w ramach którego planuje dalszy rozwój.

Tomasz Szewczyk

Tomasz Szewczyk

Specjalista ds. rekrutacji / Recruitment Specialist

Absolwent wydziału Administracji Politechniki Warszawskiej. Swoją przygodę z rekrutacją rozpoczął 2014 roku. Specjalizuje się w rekrutacjach pracowników średniego i niższego szczebla dla branży sprzedażowej, produkcyjnej (głównie rynek poligraficzny), logistycznej. W ramach grupy Logart odpowiedzialny jest m.in. za rekrutację i obsługę kadrową pracowników tymczasowych. Wyspecjalizował się również w prowadzeniu kompleksowego procesu zatrudniania obcokrajowców w Polsce.

Kamil Fok

Kamil Fok

Specjalista ds. rekrutacji / Recruitment Specialist

W firmie Logart od 2016 roku. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych w branży TSL na stanowiska menedżerskie i specjalistyczne.

Izabela Florczak

Izabela Florczak

Specjalista ds. rekrutacji / Recruitment Specialist

Ukończyła studia filozoficzne na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz podyplomowo Zarządzanie Ludźmi na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Posiada doświadczenie i praktykę w pracy w firmie produkcyjnej. Realizuje projekty zarówno na stanowiska specjalistyczne, managerskie, jak również rekrutacje masowe na stanowiska produkcyjne. W pracy inspirują ją ludzie i stwarzanie nowych możliwości zawodowych.

Antonina Kulinchenko

Antonina Kulinchenko

Koordynator ds. zakwaterowania

Posiada 6-letnie doświadczenie w rekrutacji pracowników zdobyte w firmach na terenie Ukrainy. Obecnie odpowiada za zarządzanie bazą miejsc noclegowych dla pracowników naszych klientów. Świetnie komunikuje się w języku: polskim, angielskim, rosyjskim i ukraińskim.

Paweł Orłowski

Paweł Orłowski

SPECJALISTA DS. KADR I REKRUTACJI / Recruitment & PAYROLL Specialist

Absolwent Gospodarki przestrzennej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Swoją karierę w firmie Logart rozpoczął w 2015 roku. Wykonywanie swoje pracy dzieli pomiędzy dwoma oddziałami: Sochaczewem i Żyrardowem. Przez kolegów i koleżanki określany jako odpowiedzialny, pomocny i cierpliwy. Wolny czas lubi spędzać aktywnie – rower, basen i piłka nożna.

Agnieszka Chmielewska

Agnieszka Chmielewska

Główna księgowa

Ukończyła studia magisterskie w zakresie Finansów  Przedsiębiorstw i Rachunkowość w Olympus Szkoła Wyższa im. Romualda Kudlińskiego w Warszawie oraz podyplomowe Studium Rachunkowości Zarządczej i Controllingu na  Uniwersytecie Łódzkim. Z księgowością związana od 2000 roku, natomiast z firmą Logart od 2016 roku. Zajmuje się pełną obsługą księgową. W  rachunkowości ceni logikę i bogactwo wiedzy płynącej z liczb.

Tadzik

Tadzik

Dział ochrony / PROTECTION DEPARTMENT