Nasz zespół Robert Pindor General Manager Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. W latach 1999 – 2005 był menedżerem logistyki i spedycji w międzynarodowych firmach Thomson oraz Gefco. Od 2005 roku kieruje spółkami działającymi w grupie Logart. Uważa, że podstawą sukcesu naszej firmy i grupy jest powiązanie dobrego warsztatu rekrutacyjnego z zaawansowaną wiedzą na temat usług, klientów i rynków dla których pracujemy. Katarzyna Szkop Kierownik Oddziału / Branch Manager (HR & Payroll) Magister Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Z firmą związana od 2014 roku. Kierownik trzymający pieczę nad funkcjonowaniem oddziału w Żyrardowie oraz procesów HR w przedsiębiorstwie. Nadzoruje procesy związane z naliczaniem wynagrodzeń – zarówno wew. firmy, jak i dla zew. klientów. Przez zespół określana jako charyzmatyczna, szczera i asertywna. Zawsze służy pomocą oraz dobrą radą. Pracę łączy z pasją w szeroko pojętym obszarze HR. Dorota Włodek Główna Księgowa Tomasz Szewczyk Kierownik ds. rekrutacji i rozwoju / Recruitment and development Manager Absolwent wydziału Administracji Politechniki Warszawskiej. Swoją przygodę z rekrutacją rozpoczął 2014 roku. Specjalizuje się w rekrutacjach pracowników średniego i niższego szczebla dla branży sprzedażowej, produkcyjnej (głównie rynek poligraficzny), logistycznej. W ramach grupy Logart odpowiedzialny jest m.in. za rekrutację i obsługę kadrową pracowników tymczasowych. Wyspecjalizował się również w prowadzeniu kompleksowego procesu zatrudniania obcokrajowców w Polsce. Kamil Fok Specjalista ds. rekrutacji / Recruitment Specialist W firmie Logart od 2016 roku. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych w branży TSL na stanowiska menedżerskie i specjalistyczne. Julia Murawiec KIEROWNIK DS. REKRUTACJI I ROZWOJU / RECRUITMENT AND DEVELOPMENT MANAGER Absolwentka Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz kierunku: Branding i Content Marketing na Wyższej Szkole Bankowej, doświadczona w pracy w środowisku międzynarodowym i w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych dla kandydatów z Europy, Azji i Ameryki Północnej. Specjalista ds. budowania wizerunku w mediach społecznościowych. W zespole Logart od 2021 roku, zajmuje się rekrutacjami specjalistów wyższego szczebla oraz planowaniem strategii rozwoju firmy. Adrian Karasiński Specjalista ds. kadr i płac / HR & PAYROLL Specialist Ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W codziennej pracy zajmuje się obsługą procesów kadrowo-płacowych dla klientów zewnętrznych. Doświadczenie zawodowe zdobywał współpracując między innymi z firmami z branży motoryzacyjnej oraz IT. Olga Szymańczak Specjalista ds. kadr i płac / HR and Payroll Specialist W firmie Logart odpowiada za obsługę procesów kadrowo-płacowych. Wiedzę i doświadczenie w tej tematyce zdobywa od 2014 roku pracując w firmach związanych z transportem międzynarodowym oraz gospodarką komunalną i pozyskiwaniem środków z funduszy Europejskich. Yuliia Daladuda Młodszy Specjalista ds. rekrutacji i administracji/Junior Recruitment and Administration Specialist Ukończyła studia na Wydziale Inżynierstwa Górnictwa Narodowego Uniwersytetu Gospodarki Wodnej i Zarządzania Zasobami Naturalnymi w Ukrainie. Prace w firmie rozpoczęła w 2022 roku. Zajmuje się rekrutacją pracowników średniego i niższego szczebla (głównie dla branży produkcyjnej). W pracy związana z administracją dokumentacji pracowników tymczasowych. Maria Bogucka MŁODSZY SPECJALISTA DS. REKRUTACJI / RECRUITMENT JUNIOR SPECIALIST Studentka Filologii Angielskiej, ze specjalizacją: Tłumaczenia. W firmie Logart odpowiedzialna za prowadzenie rekrutacji na stanowiska specjalistyczne i managerskie dla sektora logistycznego. Prywatnie miłośniczka kotów, cukiernictwa i gier. Beata Zaręba Młodszy Specjalista ds. kadr i rekrutacji/Junior HR and Recruitment Specialist Jest absolwentką administracji na Uniwersytecie WSB Merito, gdzie zdobyła wiedzę z zakresu zarządzania i organizacji. Pasję do pracy w obszarze HR i rekrutacji zrealizowała, dołączając do zespołu firmy Logart w roku 2023. Od tego czasu aktywnie wspiera dział kadr i rekrutacji. Bohdana Batyr Asystent ds. kadr i administracji / HR and Administration Assistant Jest absolwentką prawa na Uniwersytecie Ceł i Finansów (Dniepr, Ukraina). Ma wieloletnie doświadczenie pracy w systemie sądowym w Ukrainie, m.in. w Najwyższym Sądzie Antykorupcyjnym. Do zespołu firmy dołączyła w maju 2024 roku. W pracy związana z administracją dokumentacji pracowników tymczasowych oraz rekrutacją pracowników fizycznych, głównie magazynowych. Tadzik Dział ochrony / PROTECTION DEPARTMENT