Nasz zespół

Robert Pindor
General ManagerAbsolwent Szkoły Głównej Handlowej. W latach 1999 – 2005 był menedżerem logistyki i spedycji w międzynarodowych firmach Thomson oraz Gefco. Od 2005 roku kieruje spółkami działającymi w grupie Logart. Uważa, że podstawą sukcesu naszej firmy i grupy jest powiązanie dobrego warsztatu rekrutacyjnego z zaawansowaną wiedzą na temat usług, klientów i rynków dla których pracujemy.

Katarzyna Szkop
Kierownik oddziału / HR ManagerMagister Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Z firmą związana od 2014 roku. Kierownik trzymający pieczę nad funkcjonowaniem oddziału w Żyrardowie oraz procesów HR w przedsiębiorstwie. Nadzoruje procesy związane z naliczaniem wynagrodzeń – zarówno wew. firmy, jak i dla zew. klientów. Przez zespół określana jako charyzmatyczna, szczera i asertywna. Zawsze służy pomocą oraz dobrą radą. Pracę łączy z pasją w szeroko pojętym obszarze HR.

Dorota Włodek
Główna Księgowa
Tomasz Szewczyk
Kierownik ds. rekrutacji i rozwoju / Recruitment and development ManagerAbsolwent wydziału Administracji Politechniki Warszawskiej. Swoją przygodę z rekrutacją rozpoczął 2014 roku. Specjalizuje się w rekrutacjach pracowników średniego i niższego szczebla dla branży sprzedażowej, produkcyjnej (głównie rynek poligraficzny), logistycznej. W ramach grupy Logart odpowiedzialny jest m.in. za rekrutację i obsługę kadrową pracowników tymczasowych. Wyspecjalizował się również w prowadzeniu kompleksowego procesu zatrudniania obcokrajowców w Polsce.

Kamil Fok
Specjalista ds. rekrutacji / Recruitment SpecialistW firmie Logart od 2016 roku. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych w branży TSL na stanowiska menedżerskie i specjalistyczne.

Julia Murawiec
KIEROWNIK DS. REKRUTACJI I ROZWOJU / RECRUITMENT AND DEVELOPMENT MANAGERAbsolwentka Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz kierunku: Branding i Content Marketing na Wyższej Szkole Bankowej, doświadczona w pracy w środowisku międzynarodowym i w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych dla kandydatów z Europy, Azji i Ameryki Północnej. Specjalista ds. budowania wizerunku w mediach społecznościowych. W zespole Logart od 2021 roku, zajmuje się rekrutacjami specjalistów wyższego szczebla oraz planowaniem strategii rozwoju firmy.

Adrian Karasiński
Specjalista ds. kadr i płac / HR & PAYROLL SpecialistUkończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W codziennej pracy zajmuje się obsługą procesów kadrowo-płacowych dla klientów zewnętrznych. Doświadczenie zawodowe zdobywał współpracując między innymi z firmami z branży motoryzacyjnej oraz IT.

Olga Szymańczak
Specjalista ds. kadr i płac / HR and Payroll SpecialistW firmie Logart odpowiada za obsługę procesów kadrowo-płacowych. Wiedzę i doświadczenie w tej tematyce zdobywa od 2014 roku pracując w firmach związanych z transportem międzynarodowym oraz gospodarką komunalną i pozyskiwaniem środków z funduszy Europejskich.

Yuliia Daladuda
Specjalista ds. rekrutacji i administracji / Recruitment and Administration SpecialistUkończyła studia na Wydziale Inżynierstwa Górnictwa Narodowego Uniwersytetu Gospodarki Wodnej i Zarządzania Zasobami Naturalnymi w Ukrainie. Prace w firmie rozpoczęła w 2022 roku. Zajmuje się rekrutacją pracowników średniego i niższego szczebla (głównie dla branży produkcyjnej). W pracy związana z administracją dokumentacji pracowników tymczasowych.

Maria Bogucka
MŁODSZY SPECJALISTA DS. REKRUTACJI / RECRUITMENT JUNIOR SPECIALISTStudentka Filologii Angielskiej, ze specjalizacją: Tłumaczenia. W firmie Logart odpowiedzialna za prowadzenie rekrutacji na stanowiska specjalistyczne i managerskie dla sektora logistycznego. Prywatnie miłośniczka kotów, cukiernictwa i gier.

Beata Zaręba
Młodszy Specjalista ds. kadr i rekrutacji/Junior HR and Recruitment SpecialistJest absolwentką administracji na Uniwersytecie WSB Merito, gdzie zdobyła wiedzę z zakresu zarządzania i organizacji. Pasję do pracy w obszarze HR i rekrutacji zrealizowała, dołączając do zespołu firmy Logart w roku 2023. Od tego czasu aktywnie wspiera dział kadr i rekrutacji.

Bohdana Batyr
Młodszy Specjalista ds. kadr i administracji / Junior HR and Administration SpecialistJest absolwentką prawa na Uniwersytecie Ceł i Finansów (Dniepr, Ukraina). Ma wieloletnie doświadczenie pracy w systemie sądowym w Ukrainie, m.in. w Najwyższym Sądzie Antykorupcyjnym. Do zespołu firmy dołączyła w maju 2024 roku. W pracy związana z administracją dokumentacji pracowników tymczasowych oraz rekrutacją pracowników fizycznych, głównie magazynowych.
